21 Ağustos 2007 Salı

Haftabasi

Haftanin ilk gunu...
Hocam sehir disinda. Ilginc bir kural koydu. Her gunun sonunda gun sonu raporu gondermem gerekiyor. Insani daha cok strese sokuyor. Iyi taktik hoca icin...
Besiktasim zor da olsa kazandi mutlu olduk, FB ve GS de kazandi sevinemedik:)
22 temmuzda yazmistik Gul Cumhurbaskani adayi olacak diye bir ay beynimizi sisirdiler yok su aday yok bu aday diye bu kose yazarlarina iyiden iyiye sinir olmaya basladim. Gazeteport yazarlik yarismasi baslatmis katilsam mi diye dusunuyorum. Para da veriyorlarmis ama boyle canin isteyince yazmasi daha mi iyi? Ama daha cok okuyucuya ulasmak daha guzel olurdu, sonucta bu siteye gunde bir kac kisi giriyor o da es dost...
Makale yazmam lazim scientific olanlarindan... Ingilizce tabi o sorun degil de 1 yildir yaptiklarimi 4 sayfaya sigdirmam ve kil editoru nasil ikna edecegimi dusunmek bozuyo beni...
Dun gece ruyamda nukleer bombanin patladigini gordum sabah uyandigimda bugun darbe olacak demisim. Hayirdir insallah. Cok fazla siyaset takip ediyorum galiba ondandir. Insallah boyle bisi olmaz bu ulkeye.
Cok icten bi yazi oldu..

Hiç yorum yok: