31 Aralık 2008 Çarşamba

Sigarayi Birakmak: Yorumlar ve Cevaplar

Bu blogdaki en populer yazi sigarayi birakmakla ilgili olandi sanirim. Ilkinde nikotin sakizindan bahsetmistim.Digerinde ise ilk gunku izlenimlerimi anlatmistim.Ilk yaziya 7 yorum geldi simdiye kadar, digerine ise 1 yorum. Yorumlar hakkinda yazmak istedim.
Anlamadigim sey insanlarin neden isimlerini yazmadiklari.
Genelde nikotin sakizi sozcuklerini google'dan aratip gelenler birakmis yorumlari. Sanirim ust siralarda cikiyor sayfa. Aslinda nikotin sakizi onemsiz bir detay sigara birakma surecinde. Sigarayi birakma denemesine baslayanlardan bir iki yoruma bakalim:
Adsız dedi ki...
buğün bende nikotin sakızı aldım yarın sabahtan itibaren bende sıgarayı bırakacagıminşallah bıraka bilirim çok istiyorum bırakmayı çünkü artık zararını gördüğümü hissediyorum yirmi beş senedir içiyorum bol zarar verdi artık yeter

16 Mayıs 2008 Cuma 18:52
fatoşş dedi ki...
buğün sirgarayı bıraktım nikotin sakızına başladım aptal gibiyim ama artık sıgaranın bana zarar vermesine izin vermiyecegim inşallah başaracağım yirmi yıldır içiyordum bi faydasını görmedim bol zarar verdi tamamen bıraktığımda tekrar zazcam inşallahhhh

16 Mayıs 2008 Cuma 19:01
Adsız dedi ki...
Nikotin sakızına bu sabah başladım canım sigara isteyince birtane çiğniyorum gerçekten etkili, nefesim daha iyi 1 gün geçmemesine rağmen, sanki ciğerlerime dahaçok hava giriyor:) 12 yıldır sigara kullanıyorum artık onu çok ciddi olarak bırakmayı istiyorum, inşallah başarırım, inşallah sizlerde başarırsınız..
Sigarasız sağlıklı günler dilerim..

28 Mayıs 2008 Çarşamba 17:16

Insallah birakmislardir yazanlar. Ilk izlenimler benzer. Nikotin sakizini etkili bulanlar da var ama onemli olan sizin kararliliginiz. Sigarayi gercekten birakmislarin yazdiklari daha farkli tabi. Is beyinde bitiyor:
Adsız dedi ki...
sigarayı bırakalı bugün 6ncı günüm bu kez kesin kararlı olduğum için bırakmakta çok zorlanmadım (daha önce defalarca denemiştim) fakat yinede ne olur ne olmaz diye nikotin sakızı aldım günde 3 sakız fazlasıyla yetiyor sigara 17 yıllık arkadaşımdı ve içmeyi gerçekten çok seviyordum ama baktımki bu arkadaşımın bana hiç yararı yok aksine hayatımı mahfediyor paramı alıyor sağlığımı bozuyor yazıklar olsun sana dedim bir gece paketimdeki son sigarayı karşıma alıp sordum bana faydanı söyle söz arkadaşlığımıza devam edeceğim senle dedim..sustu öylece baktı bana, lanet olsun senin gibi arkadaşa dedim kafasını kopardım şimdi nemi oldu 1 haftadır hayatın tadını çıkarıyorum.

22 Mayıs 2008 Perşembe 10:23

Ama gercekten hayatin tadi cikiyor. Bu yeni yasa ile sigara icenler iyice tu kaka oldular. Her yerde yasak. Kendilerini ikinci sinif insan gibi hissediyorlar. Bunun icin bile deger birakmaya. Nefes alirken rahatsiz olmuyorsunuz.
Sahsen ben sigara disinda nargile iciyorum cok cok nadir puro iciyorum (yurt disina ciktigimda guzel bir puro olursa falan ) nefsimin ustune o kadar da gitmiyorum yani ama sigara konusunda hic tavizim yok. Bir tane bile icmedim. Zaten bir tane icsem biter bu is bir daha birakamam herhalde, bir daha birakma prosesine girmek istemiyorum gercekten hic hos degil o oksurukler balgamlar falan...
Arkadas 6nci gununde bile hissetmis faydasini. Gercekten yasam kalitenizi arttiracak.
Bir de bir tavsiyem olacak. Kendinizi simartin. Sigaraya verdiginiz parayi hesaplayin. Bu paraya normalde kendinize almayacaginiz bir sey alin. Ben ipod touch almistim. Motive edebilir belki sizi.
Umarim siz de basarirsiniz.

Hiç yorum yok: