12 Haziran 2009 Cuma

Uc bes kurusa durustlugu birakmak: TOPCAM, Asti burosu ornegi


10 Haziran 2009 Carsamba gunu saat 19:30 sulari Ankaradan Sandikliya gitmek icin ASTI'ye geldim. Bizim oralara giden firmalari biliyorum, Isparta Petrol Tur.'in burosuna yoneldim. Elimde valizlerle beni goren cigirtkanlar etrafimi sardi Izmir mi abi, Istanbul mu Eskisehir mi hemen kalkiyor vs vs. Ben direk Isparta Petrol'e gittim. Sandikliya otobus var mi diye. Gorevli bizim otobus gec biraz dedi 8:30 da kalkicak otobus var dedi, hemen oraya gelen cigirtkana yonlendirdi. Once gitmek istemedim ve baska firmalara sorayim dedim. Pamukkale'nin otobusu saat 21:00'de imis. Bir bucuk saat beklemek istemedim biraz daha aradim diger firmalara da nafile. En son Topcam'dan bilet alayim dedim. Kacta otobus 20:30 dedi. Tamam dedim ver bir bilet. 50 Lira'yi verdim ve para ustu 20 lirayi uzatirken adam bombayi patlatti. 20:30 perona yanasacak 21:00 de hareket dedi. Ilk tepkim: Ver parayi geri almiyorum bilet. Topcam'in burosundaki gorevli bileti iade almayi reddetti ilk once. Dedim ki ben seni sikayet ederim. Burda birbirimizi kirmayalim siz bana yalan soylediniz ben sizin otobusunuze binmem. Biraz daha israr edince bileti iade aldi parami da geri verdi. 30 lira icin insan yalan soyler mi? Insanlar tepkisiz kalmamali. Bu adam bu sekilde kimseyi kandiramayacagini ogrendigi an bunu da birakacaktir. Sonucta ne mi oldu? Ben 21:00'daki Pamukkale otobusune bilet aldim. Otobus Sandikli'dan sonra mola verdigi icin molada 30 dk kaybetmedim normalde 5 saat suren yolculuk 4:30 saat surdu. Otobusdeki hizmetten de cok memnun kaldim. Herseyi dort dortluktu. Artik hizmet veren firmalar musteriye bu tip seyleri yapmalarinin internet ortaminda hizla yayildiginin bilincine varmalilar.

Hiç yorum yok: