31 Ağustos 2007 Cuma

Sigarayi Biraktim-Giris

Bu sabah uyandim ve karar verdim: Artik hayatimda sigara yok.
Ne kadar basarili olabilirim bilmiyorum. Herhangi bir yardimci kullanmiyorum. Nikotin bandi, nikotin sakizi, e-sigara bunlar faydali olabiliyormus ama ben ingilizlerin cold-turkey (soguk hindi) dedikleri metodla yani aniden bicak gibi keserek birakmayi deniyorum.
Esasinda sigarayi birakmayi istiyordum. Cunku son zamanlarda iyiden iyiye kanser olmaktan korkuyordum. Cunku sigara icerseniz kanser olmaniz kacinilmaz son. Sigara icen yasli insanlari gordukce (60-80 arasi) ne kadar sanslilar diyordum. Sahsen kendimi hic sansli bulmam. Eger devam edersem sigara icmeye, ilerde buyuk ihtimalle kansere yakalanacagimi dusunmeye basladim. Bu bende fobi olmaya basladi ve galiba sigara icmeye galip gelebilecek bir fobi.
Iste nedenlerim en saf halimle yazdim bunlari icimden geldigi gibi.
Birakamamaktan korktugumu da itiraf edeyim unutmadan.
Bundan sonra sık sık buradan hissettiklerimi, psikolojimi sizinle paylasmaya calisicam. Belki bir kisiye bile olsa faydam dokunur

Hiç yorum yok: