9 Mayıs 2010 Pazar

Mavi donun var mi?

Dun gece oturmustum bilgisayar basina ki bu kaset olayi patladi. Oturup izledim goruntuleri. Bir adam var fakat yuzu secilmiyor. Kasetin girisinde goruntudeki adamin Deniz Baykal, kadinin da Nesrin Baytok oldugu hatta bastaki goruntelerdeki diger adamin ise Baytok'un kocasi oldugu iddia ediliyor. Ardindan yatakodasi goruntuleri vs..
Izledim. Goruntudeki adami Baykal'a benzetemedim. Sabah oldugunda (TS ile ogleden sonra oluyor 8 saat fark var ) gazetelerde Baykal'dan yalanlama gelecek diye bekledim. Aksam oldu tik yok. Anlasilan o ki goruntulerdeki adam Baykal imis. Tekrar yazayim ki netlessin. Goruntulerdeki kisiyi Baykal'a benzetmememe ragmen bugun Baykal ve CHP cevrelerinin tepkisinden dolayi kisinin Baykal olduguna eminim. Diger yandan goruntudeki bayanin Nesrin Baytok olmasi ihtimalini dusunmek bile istemiyorum. Cem Yilmaz'in stand-up inda soyle diyordu: Biz kendimizi marjinal sanirdik bu ne lan?
Goruntulerin basinda varan-1 diyordu. Acaba diyorum kendi kendime Deniz Baykal bu goruntuleri yalanlarsa varan-2 lerde bir de yalanci konumuna dusmekten mi korktu ve goruntuleri yalanlamak yerine sadece ozel hayata saldiridir ayiptir demekle yetindi?
Isin ciddi kismina gelirsek ayip tabi bunu yayinlamak cekmek bunlar kul hakki. Yayinlayan sitenin de habervaktim olmasi da ayrica dusunulmesi gereken bir husus.
Geyik kismina donelim. Mavi don olayi bence cok komikti. Gora'daki Ersan Kuneri karakteri geldi aklima.
Ama isin bir de obur boyutu var ki bu CHP kurultaylari cok eglenceli geciyor.
Gecen sefer Sarigul'u dovmuslerdi bu sefer kaset cikardilar yok suikast vs.
Yani is o boyuta vardiysa harbiden MV olmussa o yoldan gecerek dusunun ki sizi etkileyecek kararlari veren kisi o koltuga nasil oturmus. Anayasa degisikliginden sonra acilen siyasi partiler yasasini secim sistemini degistirmek lazim.
Boyle mi olunuyo bizim ulkede milletvekili?

1 yorum:

Yusuf dedi ki...

Deniz Baykal istifa etti

http://www.nethaber.com/Politika/144906/Deniz-Baykalin-istifa-aciklamasi-TARIHE