26 Temmuz 2007 Perşembe

Cumhurbaşkanlığı Seçimi

Seçimlerden sonra merakla beklenen seçim Cumhurbaşkanlığı seçimi. Abdullah Gül bugün basın toplantısı düzenledi. Ne aday olucam dedi nede aday olmayacağım dedi. Herkes bunu tartışıyor bu aralar. Halbuki tartışmaya gerek bile olmayacak kadar açık bir konu. Bir önceki yazımda belirttiğim gibi Abdullah Gül cumhurbaşkanı adayı. Meydanlar istiyor diye mi aslında evet. Şöyle ki: AKP bu seçimlerde bütün stratejisini cumhurbaşkanlığı seçimleri üstüne kurdu. Halktan Abdullah Gül'ün cumhurbaşkanlığı için oy istedi. Halkta oy verdi. Şimdi bu noktadan sonra Abdullah Gül geri adım atarsa bu parti halkı kandırmış olmaz mı? Seçmen ben sana oy verdim niye geri adım atıyorsun demez mi?Muhtıraya karşı dik duruşun inandırıcılığı kalır mı? Bir çok önemli kararı kamuoyu yoklamalarından çıkan sonuçlara göre alan bir parti seçimden çıkan bu sonucu görmezden gelemeyecektir.
Tartışmaya gerek bile yok. Bir önceki yazımda 367 sayısının bulunmasının her şartta kolay olduğunu anlatmıştım. Şimdiden hayırlı olsun diyelim Gül'ün cumhurbaşkanlığına.

Hiç yorum yok: