25 Nisan 2013 Perşembe

Kürkçü Dükkanı

Kırk dört aylık Amerika maceramızın ardından cennet vatanımıza geri döndük. Baştan beri Amerika'da yaşamayı planlamıyordum açıkcası. En başında gitme nedenim kariyerim ve biraz da askerlik hizmetinde dövizli askerlik olanağından faydalanmaktı. Bunun için de en az 3 yıldır yurt dışında çalışıyor olmak gerekiyordu.
Bu süremi doldurduktan ve Florida Üniversitesindeki kontratımın bitiş tarihine yakın bir zamanda Türkiye'de iş bakmaya başladım. 2012 Kasım ayındaki Türkiye ziyaretimde bir kaç okulla görüştüm. Bunların sonucunda Zirve Üniversitesi'nin teklifini kabul ettim. Mart sonunda Türkiye'ye kesin dönüş yaptık. Artık Zirve Üniversitesi Müh. Fakultesinde Öğretim üyesi olarak çalışıyorum.
Blogun ismi bilkentasistan. Öyle de kalacak. Bilkent'de doktora yaparken başlamıştım yazmaya. Alan adını değiştirmek zahmetli bir iş. Bir ara deneyeyim dedim ama sonra vakit bulamadım belki de üşendim. Bunun yanında tabi 2005 yılından beri yayında olan bir blog. Arama motorlarında belli bir yeri var en nihayetinde. Şimdi her şeye sıfırdan başlamak olmaz. Başlığın altına a. k. a.  Assist. Prof @ Zirve yazarız olur biter.
Zirve Üniversitesi 2009 da Gaziantep'de kurulmuş genç bir üniversite. Beni tanıyanlar uzunca bir süre sırf Gaziantep mutfağı yüzünden Zirve'yi seçtiğimi iddia etseler de bu doğru değil. Mutfak olayını yazmakla bitmez sonraya bırakalım en iyisi. Zirve iddialı hedefleri olan bir üniversite. Bu hedeflere paralel bir akademik kadrosu var. Bunlar ve araştırma üniversitesi olma hedefi buraya gelme nedenim temel olarak. Gaziantep mutfağı ise bonus oldu benim için.

Hiç yorum yok: